Українська мова в інтегрованому курсі
2 год/тиждень
За Типовою освітньою програмою,
розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна
|
№
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
|
1
|
Робота над
сюжетним малюнком «Школа». Діалог «Навіщо ходити до школи». Складання речень. Що покласти у шкільний ранець?
|
|
|
|
2
|
Усне і писемне мовлення. Слова
ввічливості. Розповідь за малюнками «Як вітаються люди». Складання речень за малюнками. Діалог/гра «Ми однокласники».
|
|
|
|
3
|
Поняття про
мовні і немовні звуки. Діалог «Що мені подобається». Складання розповіді за
зразком (Мій домашній улюбленець. Моя улюблена річ.)
|
|
|
|
4
|
Поняття про букви. Загадки. Гра «Добери словечко». Складання речень за зразком. Вироблення навичок письма. (з. с. 9)
|
|
|
|
5
|
Визначення послідовності подій. Складання
розповіді «Як ти прибираєш у своїй кімнаті». Вироблення навичок письма. Друкування
букв, складів, слів, речення. (п. с. 41)
|
|
|
|
6
|
Діалог «Як я піклуюся про своє здоров’я».
Вироблення навичок письма. (п. с. 41). Друкування букв, складів, слів, речення.
|
|
|
|
7
|
Слухання
і обговорення коротких текстів про пригадування різних видів спорту. Опис
малюнка (п. с.43). Вироблення навичок письма. Друкування букв, складів,
слів, речення.
|
|
|
|
8
|
Діалог «Як ти почуваєшся». Складання
розповіді за малюнками. Порівняння сюжетів. Уживання великої букви під час
письма імен. Друкування букв, складів, слів, речення.
|
|
|
|
9
|
Вимоги до
усного мовлення. Складання розповіді за малюнком « Чим займаються діти».
Діалог «Мій настрій».
|
|
|
|
10
|
Ввічливі слова. Вживання їх у даних
ситуаціях під час спілкування. Діалог «Розмова з другом». Вироблення навичок
письма. Друкування букв, складів, слів,
речення.
|
|
|
|
11
|
Звуки
мовлення. Друкування букв, складів, слів, речення.
|
|
|
|
12
|
Звуки мовлення. Текст. Заголовок. Театралізуємо.
Друкування букв, складів, слів, речень.
|
|
|
|
13
|
Загадки про осінь. Заучування
віршів про осінь. Читання і обговорення тексту. Діалог «Враження від осіннього дня».
Друкування букв, складів, слів, речень.
|
|
|
|
14
|
Загадки про домашніх улюбленців.
Факти і думки. Складання опису «Мій
котик». Вправа «Незакінчені речення» (Я вважаю…) Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів,
речень. Правопис кличок тварин.
|
|
|
|
15
|
Службові
слова. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Незакінчені
речення. Складання розповіді «Де вчитися плавати легше».
|
|
|
|
16
|
Складання розповіді за малюнком «Що виготовляють
робітники». Діалог «Ким я хочу стати». Друкування букв, складів, слів,
речень.
|
|
|
|
17
|
Передача інформації в таблицях. (п. с.60, з. с 39)
Друкування
букв, складів, слів, речень.
|
|
|
|
18
|
Досліджуємо медіа. Реклама. Передача
інформації в таблицях. Друкування вивчених букв.
|
|
|
|
19
|
Прикмети осені. Опис осіннього дня.
Закріплення знань про букви. Друкування букв, складів, слів, речень.
|
|
|
|
20
|
Читання
вголос коротких текстів. Друкування
під диктовку слів із вивченими літерами. Творення
нових слів, додаючи нові букви в слові.
|
|
|
|
21
|
Читання
і обговорення текстів про осінні свята. Складання речень за поданими словами. Друкування букв, складів, слів.
|
|
|
|
22
|
Тема. Послідовність подій. Уживання великої літери у назвах міст, містечок, сіл. Друкування їх.
Складання опису «Моя кімната». Друкування
букв, складів, слів.
|
|
|
|
23
|
Читання вголос коротких текстів із метою отримання
інформації. Текст. Послідовністьподій. Головна думка. Друкування букв, складів, слів,
речень. Закріплення знань про звукове значення букв. Складання розповіді «Повітря в моєму домі».
|
|
|
|
24
|
Читання вголос коротких текстів. Друкування
вивчених букв та слів із ними. Складання розповіді за малюнком «Як треба дбати про кімнатні рослини?»
|
|
|
|
25
|
Розповідь «Моя родина». Правопис
імен людей. Друкування вивчених букв та
слів із ними.
|
|
|
|
26
|
Читання та обговорення текстів. Вірш.
Прислів’я. Використання фактичного змісту
(Хто? Що? Де? Коли?) для перетворення усної інформації. Складання розповіді «Традиції моєї сім’ї». Друкування
букв, складів, слів, речень.
|
|
|
|
27
|
Складання речень з поданих слів. Усне
повідомлення про кімнатні рослини.
Постановка запитань до усного повідомлення. Використання фактичного
змісту(хто?, що?,де?, коли?) для перетворення усної інформації. Друкування
букв, складів, слів, речень.
|
|
|
|
28
|
Складання розповіді про зимові
дитячі забави. Розгадування загадок про зиму. Вивчення колядок, щедрівок. Друкування
букв, складів, слів, речень.
|
|
|
|
29
|
Слухання, читання віршів про зимові
забави. Діалог «мої зимові забави». Друкування
букв, складів, слів, речень
|
|
|
|
30
|
Створення вітальної листівки до Дня
Святого Миколая. Читання коротких текстів. Друкування букв, складів, слів,
речень
|
|
|
|
31
|
Алфавіт. Написання слів
за абеткою. Друкування букв, складів, слів, речень. Складання
розповіді про зимові свята. Читання коротких текстів. Створення підпису до вітальної листівки.
|
|
|
|
32
|
Опис новорічної ялинки.
Обговорення малюнків за темою. Друкування слів.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар