вівторок, 3 вересня 2019 р.

Українська мова в інтегрованому курсі 2 год/тиждень За Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна


Українська мова в інтегрованому курсі
2 год/тиждень
 За Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна

Тема
Дата
Примітка
1
 Робота над сюжетним малюнком «Школа». Діалог «Навіщо ходити до школи». Складання речень. Що покласти у шкільний ранець?


2
Усне і писемне мовлення. Слова ввічливості. Розповідь за малюнками «Як вітаються люди». Складання речень за малюнками. Діалог/гра «Ми однокласники».


3
Поняття про мовні і немовні звуки. Діалог «Що мені подобається». Складання розповіді за зразком (Мій домашній улюбленець. Моя улюблена річ.)


4
Поняття про букви. Загадки.  Гра «Добери словечко». Складання речень за зразком. Вироблення навичок письма. (з. с. 9)


5
Визначення послідовності подій. Складання розповіді «Як ти прибираєш у своїй кімнаті». Вироблення  навичок письма. Друкування букв, складів, слів, речення.  (п. с. 41)


6
 Діалог «Як я піклуюся про своє здоров’я». Вироблення навичок письма. (п. с. 41). Друкування букв, складів, слів, речення.


7
Слухання і обговорення коротких текстів про пригадування різних видів спорту. Опис малюнка (п. с.43). Вироблення навичок письма. Друкування букв, складів, слів, речення.


8
 Діалог «Як ти почуваєшся». Складання розповіді за малюнками. Порівняння сюжетів. Уживання великої букви під час письма імен. Друкування букв, складів, слів, речення.


9
 Вимоги до усного мовлення. Складання розповіді за малюнком « Чим займаються діти». Діалог «Мій настрій».


10
Ввічливі слова. Вживання їх у даних ситуаціях під час спілкування. Діалог «Розмова з другом». Вироблення навичок письма. Друкування букв, складів, слів, речення.


11
Звуки мовлення. Друкування букв, складів, слів, речення.


12
Звуки мовлення. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень.


13
Загадки про осінь. Заучування віршів про осінь. Читання і обговорення тексту.  Діалог «Враження від осіннього дня». Друкування букв, складів, слів, речень.


14
Загадки про домашніх улюбленців. Факти і думки. Складання опису  «Мій котик». Вправа «Незакінчені речення» (Я вважаю…) Послідовність  подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин.


15
Службові слова. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Незакінчені речення. Складання розповіді «Де вчитися плавати легше».


16
Складання розповіді за малюнком «Що виготовляють робітники». Діалог «Ким я хочу стати». Друкування букв, складів, слів, речень.


17
Передача інформації в таблицях. (п. с.60, з. с 39)
Друкування букв, складів, слів, речень.


18
Досліджуємо медіа. Реклама. Передача інформації в таблицях. Друкування вивчених букв.


19
Прикмети осені. Опис осіннього дня. Закріплення знань про букви. Друкування букв, складів, слів, речень.


20
Читання вголос коротких текстів. Друкування  під диктовку слів із вивченими літерами. Творення нових слів, додаючи нові букви в слові.


21
Читання і обговорення текстів про осінні свята. Складання речень за поданими словами. Друкування букв, складів, слів.


22
Тема. Послідовність подій. Уживання великої літери у назвах міст, містечок, сіл. Друкування їх. Складання опису «Моя кімната». Друкування букв, складів, слів.


23
Читання вголос коротких текстів із метою отримання інформації. Текст. Послідовністьподій. Головна думка. Друкування букв, складів, слів, речень. Закріплення знань про звукове значення букв. Складання розповіді «Повітря в моєму домі».


24
Читання вголос коротких текстів. Друкування вивчених букв та слів із ними. Складання розповіді за малюнком «Як треба дбати про кімнатні рослини?»


25
Розповідь «Моя родина». Правопис імен людей. Друкування вивчених букв та слів із ними.


26
Читання та обговорення текстів. Вірш. Прислів’я. Використання фактичного змісту (Хто? Що? Де? Коли?) для перетворення усної інформації. Складання розповіді  «Традиції моєї сім’ї». Друкування букв, складів, слів, речень.


27
 Складання речень з поданих слів. Усне повідомлення  про кімнатні рослини. Постановка запитань до усного повідомлення. Використання фактичного змісту(хто?, що?,де?, коли?) для перетворення усної інформації. Друкування букв, складів, слів, речень.


28
Складання розповіді про зимові дитячі забави. Розгадування загадок про зиму. Вивчення колядок, щедрівок. Друкування букв, складів, слів, речень.


29
Слухання, читання віршів про зимові забави.  Діалог «мої зимові забави». Друкування букв, складів, слів, речень


30
Створення вітальної листівки до Дня Святого Миколая. Читання коротких текстів. Друкування букв, складів, слів, речень


31
Алфавіт. Написання слів за абеткою. Друкування букв, складів, слів, речень.  Складання розповіді про зимові свята. Читання коротких текстів. Створення  підпису до вітальної листівки.


32
Опис новорічної ялинки.  Обговорення малюнків за темою. Друкування слів.





Немає коментарів:

Дописати коментар